Miért maszturbálsz a buszmegállóban?
2018. március 05. írta: Magnes.

Miért maszturbálsz a buszmegállóban?

A mai napom elég érdekesen indult. A reggeli 4 órás kelés kicsit megviseli az embert. Elmélyülve igyekeztem vasárnap a munka helyemre. Mindenhol alkoholtól mámoros fiatalok vettek körül. Ami ez után következett arra viszont egyáltalán nem is számítottam. Egy forgalmas út mellett gyalogoltam amikor egy maszturbáló férfira lettem figyelmes- Az illetőtől körülbelül két méterre. Teljesen sokkba kerültem. Ahogy szokták mondani köpni nyelni nem tudtam a meglepettségtől. Hirtelen csak annyit tudtam ordítani, hogy stupid, idiot és mutogattam a fejemhez, jelezvén, hogy az illető nem normális. Folytattam tovább az utamat de vissza vissza tekingettem és mutogattam, hogy bizony nem normális, amit csinál az utcán. Nem tudtam magamhoz térni, annyira meglepődtem. Majd eszembe jutott egy korábbi ehhez kapcsolódó esemény. Még főiskolára jártam, amikor szintén forgalmas utcán haladtam át. Akkor az illető a járda mellett a kocsijában elégítette ki önmagát. Akkor csak tovább haladtam és nem csináltam semmit. De ez nem azt jelenti, hogy nem kerültem felzaklatott állapotba. Másokkal is beszélgettem az esetről. Legtöbben undorítónak találják, úgy gondolják, hogy beteg elme képes ilyesmire. Édesanyám is megosztott velem egy történetet. Ő 11-12 éves lehetett, amikor egy idős bácsi a kerítés között kilógatta a nemi szervét. Annyira megijedt, hogy hazáig szaladt, nagyon felzaklatta az eset. Majd ennek az eseménynek a hatására, az édesanyám elé ment a nagymamája minden nap. A történetben a legérdekesebb, hogy ő az előtt soha nem látott férfi nemi szervet.

Barátnőm véleményére is kíváncsi voltam. Ő parkban szexelő emberekkel találkozott már,  szintén alig tért magához az eset után.

cikk.JPG

(Az incidens helyszíne: Endymion Rd, London)

Azóta nyomozásba kezdtem. Az emberek ennyire izgalmi állapotba kerülnek, hogy nem tudnak parancsolni önmaguknak? Igen! Nagyon sokan a kihívást látják benne, az izgalmat, hogy bármelyik másodpercben lebukhatnak és ez még jobban fokozza a vágyat. Igen, csak ezt, hogy magyarázzam meg egy kis gyereknek? Aki nem érti amit lát? Erre nem lehet felkészíteni senkit. Lehet én vagyok túl konzervatív, de ez a hálószoba falai közé tartozik.

Találtam egy 2016-os cikket a HVGn, ahol arról írnak, hogy felmentettek egy férfit, amiért maszturbált az egyetemi hallgatók előtt. Olaszországban például egyáltalán nem tartozik a bűncselekmények közé, ami szerintem elég érdekes. Csak arra kell figyelni, hogy ne kiskorú előtt végezze az illető. Ez nem azt jelenti, hogy egy felnőtt embert nem viselhet meg. Soha nem tudhatjuk, hogy ki hogyan él meg egy ilyen eseményt. Valaki csak legyint egyet és tovább megy, míg másoknak egy életre beleég a retinájába…….

A bejegyzés trackback címe:

https://magnes.blog.hu/api/trackback/id/tr1413717826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása