10 lépésben éld túl a szakítást
2018. április 23. írta: Magnes.

10 lépésben éld túl a szakítást

Mindenki életében eljön az a pillanat, hogy ő szakít valakivel vagy vele szakítanak.Nos én az utóbbi csoportba kerültem. Az emberek ezt könnyebben vagy nehezebben dolgozzák fel. Amikor megtörtént, hogy lapátra tettek, mindenhol a megoldást kerestem. Több internetes oldalon utánaolvastam, de azt éreztem az író bizony soha nem esett át ezen.

Miután kidobtam és letöröltem mindent, ami az exbarátomra emlékeztetett, akkor az alábbi tippek segítettek nekem.

 

  1. Megélni a szenvedést

 

Szerintem ez egy nagyon fontos lépés. Kell az, hogy bezárkózzunk, behúzzuk a függönyt, bekapcsoljuk a Bridget Jones-t és zabáljuk a jégkrémet, közben áztathatjuk a zsepiket. Tapasztalatom szerint nem szabad elfojtani az érzelmeinket, mert az később akár testi tünetekkel is járhat. Például én akkor folyamatosan beteg voltam és mindig fájt valamelyik testrészem.

 

  1. Könyv

 

Ebben az időszakban nagyon sok motivációs könyvet kaptam. Egyiket olvastam a másik után. Romantikus regények szóba sem jöhettek, annál inkább a horror, ami a mai napig nagy kedvencem.

img_20180418_174837-01.jpeg

  1. Sport

 

Abban az időben nagyon sok energiám volt, ami a dühből fakadt. Nem tudtam mit kezdeni magammal, éreztem, hogy szétrobbanok. Ekkor jött a futás. Alaposan utána olvastam a nyújtó gyakorlatoknak, a megfelelő cipőknek. Érdemes csini futó ruhát vásárolni, ez ösztönöz, hogy továbbra is fussunk, na meg a cuki futó fiúk elismerő mosolyai sem utolsók. Később a pilatesbe is belekóstoltam, most az új szerelmem a biciklim.


received_10213909182856776-01.jpeg

  1. Meditáció és agykontroll

 

Kis korom óta nagyon érdekelt az agykontroll. Édesapám régen rendszeresen csinálta, így tőle örököltem meg az összes ezzel kapcsolatos könyvet. Nagyon nehéz “kikapcsolni” az agyad, de mint mindenhez ehhez is idő kell.

img_20180421_090208-01.jpeg

  1. Barátok

 

Legtöbben a barátokra esküdnek. Nos igen, ha ott vannak melletted. Amikor kiköltöztem Londonba nem igazán voltam olyan emberek a közelemben, akire azt mondhattam  volna, hogy a barátaim. Ahogy változtam, egyre nyitottabb lettem mások felé. Olyan személyeket sodort az utamba az élet, akik hasonló helyzeten mentek keresztül. És elmondták ők, hogyan dolgozták fel. Az egyik barátnőm abban az időben kutyákat sétáltatott. Amikor csak tehettem vele mentem, ez nekem nagyon jó terápia volt. Közben a jövőt tervezgettük és nem gondoltunk a múltra.  Akik folyamatosan a régi dolgokról kérdezgettek azokkal megszakítottam a kapcsolatot, mert úgy éreztem visszahúznak, és ezt én nem akartam.

   

  1. Öltözködés

 

Mikor rosszul érezzük magunkat hajlamosak vagyunk elhanyagolni a külsőnket. Én is felvettem a legbővebb nadrágot, fekete pulcsit mert nem igazán érdekelt. Majd egy nap megráztam magam. Ugyan mit művelek? Régen szinte soha nem hordtam ruhát, szoknyát is nagy ritkán. Mostanra ez változott, a szekrényemben körülbelül van hat ruha és pár szoknya is. Vásároltam zakót és kis csini topánkákat is. Eljártam kozmetikushoz, befestettem a hajam, mint ahogy a lányok szokták ilyenkor. Ez önbizalmat adott és egyre többen vették észre, hogy valami elindult, változtam.

 

  1. Merj egyedül lenni

 

Ha hosszú ideje párkapcsolatban vagyunk, hajlamosak vagyunk elfelejteni milyen is egyedül. Régen én sem tudtam volna elképzelni, hogy egyedül üljek be egy kávézóba, hiszen az olyan ciki. De miért is lenne az? Amikor otthon ültem vágytam étterembe vagy csak úgy sétálni valahova. Mégis kivel? A barátaim általában dolgoztak vagy a saját életüket egyengették. Ekkor döntöttem el, hogy megyek magammal. Összepakoltam az angol házimat és beültem az első kávézóba, ami éppen útba esett. Életem egyik meghatározó élménye volt és azóta is rendszeresen beülök egy teára vagy éppen vacsorázni. Ezeket a pillanatokat neveztem el: Én időnek.

img_20180420_175956-01.jpeg

  1. Életmód váltás

 

Ahogy egyre többet olvastam, annál nyitottabb lettem a világra. Ennek köszönhetően kezdtem el érdeklődni a vegetáriánus életmód iránt. Majd a családom nagy meglepetésére egyik napról a másikra lemondtam a hús fogyasztásáról. De ez egy másik történet….

Elég megfogadni azt, hogy több zöldség és gyümölcs kerül a tányérra.

 

  1. Írj levelet

 

Többen javasolták, hogy írjak levelet a volt barátomnak, amit persze soha nem küldtem el. Ebben aztán bőven akadt nyomda festéket nem tűrő káromkodás és könnyektől átitatott papír, mégis óriási megkönnyebbülést éreztem.

 

  1. Megbocsájtás

 

Ez a legnehezebb része. Nagyon sokáig nem tudtam megbocsájtani. Haragudtam mindenre, magamra és persze rá is. El kellett engednem ezt az érzést, hiszen nekem ettől nem lesz jobb, sőt. Nem élhettem haraggal a szívemben, mivel ez az érzés akár örökre is tönkre tehet.

 

   +1 Segítség

 

Ha Végleg úgy érezzük nem megy, akkor kérjünk bátran segítséget.




A bejegyzés trackback címe:

https://magnes.blog.hu/api/trackback/id/tr7413856868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása